24 april, 2012

Amanda och Olivias harliga dagar


10 kommentarer:

  1. Jättekul att komma in och se att du lagt in lite bilder från er resa.Ni ser ut att ha det heltunderbart! Kram Mona L

    SvaraRadera
  2. Ville bara meddela att här i Umeå har det regnat hela dagen. :P Va mysigt ni ser ut att ha det! :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad underbart ni har det! Härligt! Ha en underbar fortsatt semester!

    SvaraRadera
  4. Vad kul med bilder! Snælla och fina barn ni har!

    SvaraRadera
  5. så underbart, längtar också iväg...

    SvaraRadera
  6. Jag brukar läsa din blogg från mobilen, finns det en mobilversion av bloggen att tillgå?

    SvaraRadera
  7. Ammar du Olivia? Hur sover hon på nätterna? Intressant om du kunde skriva lite mer om bebis tiden.

    SvaraRadera
  8. Så härligt det ser ut!
    Jag har läst din blogg ett tag nu men aldrig kommenterat, så tänkte att jag kunde göra det nu.

    Du inspirerar mig verkligen, du har en så härlig syn på livet och jag kan säga att jag drömmer om att mitt liv ska få fortsätta i en positiv riktning och bli som ert fina familjeliv :)

    Njut nu ordentligt av er resa, det finns nog många här hemma som är avundsjuka precis som jag!

    - Jessica

    SvaraRadera
  9. Vad fiffigt det ser ut med vagnarna där. Med klämmor till filten och fläktar. Du har tänkt på allt :).

    Fortsätt njut av sol, värme och lata dagar!
    Kram

    SvaraRadera