02 oktober, 2011

Sista dagen att tävla!

Idag är det sista dagen att tävla i min tävling där tre av er läsare vinner ett Lejonkungen Combopack (dvs Lejonkungen på Blu-Ray och DVD), och dessutom har chans att vinna en familjeweekend i Köpenhamn (värde ca 15 000 kr). På lejonkungen.nu kan man enkelt skapa sin egen ansiktsmålning och när ni har gjort det så klickar ni på Spara och kopierar länken i en kommentar här hos mig. Jag väljer ut de tre bästa bidragen och sista dag att tävla är alltså idag, den 2:a oktober!


För att tävla vill jag att ni i kommentaren till detta eller tidigare tävlingsinlägg:
1. Länkar till ert tävlingsbidrag på lejonkungen.nu
2. Svarar på vad ni gärna vill läsa om på min blogg (om ni vill, det vore kul med lite feedback)
3. Använder bilden ovan och länkar till denna tävling på er egen blogg/facebook (för extra vinstchans)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar