06 oktober, 2011

Hemtrevligt!

Efter en trevlig och mysig fikastund tillsammans med Stina på Costas har jag nu kommit hem och landat i soffan. Jag är riktigt trött och känner mig ännu mer förkyld än i morse så jag ska strax gå och lägga mig, men eftersom Jonas håller på att montera våra sängbord väntar jag en stund så att han hinner färdigt. :)

Det känns himla bra att vi nu har gjort ett ryck och börjat sätta upp lite snygga saker på våra väggar! Det är fortfarande rätt mycket som väntar på att bli monterat och fixat, men det känns mer och mer hemtrevligt! Jag har alldeles nyss klickat iväg beställningar på fyra nya tavlor som ska få pryda vår hall, vårt kök och Amandas rum - vad tycker ni om dessa?

En bokstavstavla från Petrified in Pink och en namntavla med fåglar från Isa Form ska Amanda få till sitt rum

En välkomsttavla till vår hall (med två barn, hihi) och en pärontavla (Amandas favoritfrukt) till köket har jag beställt från Isa Form


2 kommentarer:

  1. Superfina tavlor! Speciellt de Amanda ska få! jag har ju som dille på färg :)

    SvaraRadera
  2. Underbara tavlor som eran lilla tös ska få :)

    SvaraRadera