06 oktober, 2011

God morgon!

Denna torsdag tog jag en välbehövlig sovmorgon (ska åka 07.15-bussen istället för 06.15 :) och sitter här hemma och svär lite i min ensamhet över min förkylning som aaaaldrig verkar vilja ge med sig. Mina inplanerade träningspass verkar därför få vänta till nästa vecka eftersom fortfarande inte känner mig frisk. Så himla trist! 

Idag har jag i alla fall på mig min allra skönaste gravidklänning som jag har köpt på Polarn o. Pyret. Det är första gången som jag handlar någonting till mig själv från Polarn o. Pyret och jag kunde inte vara nöjdare med mitt köp. Jag har inte klänningen riktigt så högt i halsen som på produktbilden, men man knyter i alla fall överdelen korsat över brösten och på så vis markerar klänningen magen jättefint. Jag visste redan när jag såg den här klänningen att den skulle bli en bra investering och eftersom den även är gjort som amningsklänning kommer jag säkert att bo i den även när Amandas lillasyster kommit till världen (jag har redan använt den jättemycket eftersom man kan variera med olika koftor, halsdukar och smycken utan att klänningen känns tråkig). Ett tips till alla gravida! Nu ska jag göra mig klar och peppa för den näst sista arbetsdagen den här veckan! :)


1 kommentar:

  1. Åh är du också förkyld! Samma här...min sambo har varit hemma och varit jättesjuk hela veckan, och nu känner jag att det är på väg att bli min tur. Åh, jag hatar att vara gravid OCH sjuk! Fy...hoppas vi kryar på oss snart. Blir nog klent med pass för mig också denna veckan, om detta ska hålla i sig.

    Vilken fin klänning, bra investering! :)

    SvaraRadera