24 september, 2011

Vila i frid

Ingen har väl missat den tragiska flygolyckan i Ryssland som kostade oss vår folkkära hockeymålvakt Stefan Liv. För några dagar sedan hittade jag en länk till ett bildspel från hans vackra bröllop och jag blir otroligt berörd som jag tittar på bilderna. Mina tankar går till hans familj och vänner, det är så fruktansvärt sorgligt att hans små pojkar har mist sin pappa. Jag tänker också mycket på hans fru Anna som är syster till innebandydomaren Johan Krispinsson, som min man Jonas ofta har kontakt med. Livet kan verkligen vara orättvist.

Jag vet inte vem som är fotograf till dessa fantastiska foton, men jag hoppas att det är okej att jag publicerar dem. Om ni vill se på det vackra bildspelet så finns det att titta på HÄR

2 kommentarer:

  1. Såg också dessa bilder, finns även bilder från innan bröllopet, när de testar olika miljöer... Gråter varje gång, så otroligt vackra bilder på en fantastiskt famij. Det är så sjukt, jag förstår inte, hur kan det bara ske sådär? Det ska inte få hända.. Två söner som inte får se sin pappa igen, det är så orättvist och tårarna faller för deras skull. Stefan Liv var en hjälte och "redan saknad, men aldrig glömd"

    SvaraRadera
  2. Fy vad livet är orättvist tårarna bara sprutar när man tittar på dessa otroligt vackra bilder och videoklipp. Det finns inga ord!

    SvaraRadera