28 september, 2011

Vakenrekord

Ikväll har vi ätit en god middag hos Anna, Fredrik och Stella. Det är verkligen perfekt att laga middag tillsammans mitt i veckan och umgås fram tills att barnen ska sova. Extra kul är det att vi har lärt känna en så himla trevlig familj! :)

Sötskruttarna hade mysigt i soffan med varsin vällingflaska innan vi åkte hem

Amanda vaknade redan 06.15 imorse och gissa om jag blev förvånad när jag hämtade henne på förskolan och fick höra att hon inte har sovit någonting alls under dagen men ändå varit på toppenhumör. Ännu mer förvånande är det att hon därefter lekte med Stella hela kvällen och fortsatte vara nöjd och glad. Hon var alltså vaken helt utan problem i 13,5 timme!

3 kommentarer:

  1. Oj det var verkligen inte illa! Hon lär ju sova lite extra gott i natt då :P

    SvaraRadera
  2. Söt Amanda!:)
    Har du sett att det kommit en ny blogger app?:) den eter blogger och är den bästa jag testat!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. inte illa! ibland förstår jag verkligen inte hur dom kan vara vakna så länge och INTE bli griniga och gnälliga?! Moas rekord ligger på ca 12,5 timme utan att sova en endaste gång, men ändå på toppenhumör. Hur är det ens möjligt? :-)

    Kram på er!

    SvaraRadera