21 september, 2011

Tradera!

Jag sitter och väntar på Jonas som snackar med domarna efter matchen, så jag kan passa på att berätta att jag har fått ett riktigt Traderaryck och köpt flera fina kläder och ytterkläder till Amanda. Igår kväll fyndade jag en ceriserosa skaljacka från Polarn o Pyret (likadan som hon har just nu fast en storlek större) och nu håller jag utkik efter en marinblå skaloverall från samma märke. Vi har verkligen älskat Polarn o Pyrets ytterkläder och det är perfekt när man vet hur storlekarna passar. Förra vintern köpte vi två overaller till Amanda eftersom jag missbedömde storleken, men som tur är så passar den större overallen i storlek 80 perfekt denna vinter!

Amanda med sin röda overall i vintras


3 kommentarer:

  1. Hej Sofia!

    Är skaloverallen att föredra framför den fodrade vinteroverallen från POP?

    Vi ska också köpa POP-overall men velar mellan dem.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar tradera, och spec att fynda POP kläder! Köpte nyss en skaljacka där, knappt använd. Toppen verkligen!

    SvaraRadera
  3. Anonym: Jag tycker att du ska välja att köpa vinteroverallen, i alla fall om du bor i Norrland. :) Jag tänker dock att det kan vara bra att ha båda, speciellt på hösten och våren samt milda vinterdagar kan det vara bra med skaloverallen men under själva vintern behövs det en fodrad overall.

    Melanie: Vad roligt att höra att det är fler som fyndar POP-kläder! :)

    SvaraRadera