22 september, 2011

Someone like you

På bussen in till jobbet i morse lyssnade jag på Adeles vackra Someone like you och jag har sedan haft den i huvudet hela förmiddagen. Så himla vacker låt! När jag lyssnar på texten känner jag mig extra lyckligt lottad som lever med en underbar man och en fantastisk dotter. Och har ett mirakel i magen.

Min älskade familj!

Livet kan vara hårt för vissa och jag hoppas att alla hittar någon att leva med/bilda familj med, om det är vad man vill. Jag sökte en video på Youtube när Adele sjunger sin låt och hittade då denna med Conniel Talbot, ni vet hon som var med i Britains Got Talent när hon var 6 år. Imponerande sång från denna tjej som nu är 10 år!

Connie Talbots fina cover

Det vackra originalet med Adele

Idag blev det en kort lunch för min del eftersom vi ska på RUL (rutinultraljud) i eftermiddag. Ska bli spännande att se Amandas lillasyster/lillebror igen (jag vet att ni är nyfikna, ska höra med Jonas om vi inte kan berätta ändå :). Kram och ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Visst känner du bebisen nu också? :)
    Mysigt med RUL!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt gick bra på RUL!

    Ibland måste man bara få stanna upp och känna sig lycklig över det man har! Det ska man vara rädd om! Tro mig, jag har lärt mig ett och annat sen min pappa gick bort för snart 3 år sedan!

    Lev här och nu!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt och spännande med rul! hoppas allt gick bra! kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt med RUL, hoppas allt gick bara bra! Kram.

    SvaraRadera