29 september, 2011

Piggelin

Amanda har inte sovit på förskolan idag heller - inte kan hon väl sluta sova på dagarna vid 1 år och 8 månaders ålder? Även idag och ikväll har hon dock varit på strålande humör så det gör ju ingenting om hon inte sover på dagen. Vi får väl se hur det blir, kanske sover hon var tredje dag för att ta igen förlorad dagssömn. :)

Vår pigga tjej fick leka en kort stund ute på gården innan vi gick in och lagade middag . Hon premiäranvände idag sin nya Polarn o Pyret-jacka som jag fyndade på Tradera förra veckan

Ikväll har jag varit på ett möte medan Amanda har varit här hemma och busat med min mamma. Nu sover lillan gott, mamma har åkt hem och jag har kvällsmys i soffan. Hoppas att ni har en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Våran Tindra slutade sova på dagen i den åldern ungefär. Märkte bara att det var så svårt att få henne att sova i rimlig tid på dagen att det var bättre att lägga henne tidigt på kvällen.

    Så gör det som funkar bäst, nån dag sov hon väl på dagen men ville hon inte somna, ja då hoppade vi över det :)

    Jättesöta kläder och pyjamasar!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Mina barn slutade sova på dagen vid 1,5 års ålder, bara att gilla läget ;-)

    SvaraRadera