30 september, 2011

Minnen från telefonen

Idag har jag ätit en god buffélunch med mina kollegor på nygamla Eastern Palace och nu medan de andra dricker kaffe här på kontoret passar jag på att blogga lite snabbt innan jag jobbar vidare med veckans sista arbetsuppgifter. Det ska verkligen bli skönt med helg och jag längtar efter att umgås med Amanda, kolla på innebandy (IKSU har hemmapremiär imorgon kl 15) och bara vara hemma och greja.

Tänkte passa på att visa lite bilder som jag laddade upp här på bloggen igår. Jag hade lite problem att föra över alla 2800 bilder och filmer från min iPhone till min MacBook tidigare, men nu har jag lagt över dem via en PC till vår externa hårddisk. Minnet på telefonen var helt fullt så den senaste tiden har jag varit tvungen att radera bilder för att kunna ta nya. Jag älskar att fota med vår systemkamera men måste säga att det är väldigt smidigt med en iPhone som man har med sig överallt. Många av bilderna nedan hade förmodligen inte blivit tagna utan telefonen så jag är glad att kunna visa vår lilla goding vid olika tillfällen under början av 2011. :)

  
  
  
  
  
  

1 kommentar:

  1. Vi har också en systemkamera, men sedan jag köpte min iPhone så har jag nästan helt slutat att använda den. Blir så himla lat då den känns så otymplig att släpa med och iPhonen är ju liksom alltid med istället :)
    Lite dumt då det blir mycket sämre bilder, men som du säger, många av bilderna skulle ju aldrig ha blivit tagna utan den! Bättre lite halvkass kvalla än inga bilder alls ;)

    SvaraRadera