09 september, 2011

Lovely friday!

För första gången på riktigt länge har jag fredagsfeelings. Fredagar är ju inte riktigt samma sak då man är ledig hela tiden, så idag jobbar jag extra hårt (det är rätt mycket att göra så här efter semestern) och blir glad av tanken på det snart är helg så att jag får mysa med min familj och kära vänner. Efter jobbet ska jag hämta gullungen på förskolan och sedan åker vi direkt tillbaka till stan för att gå på afterwork-buffé på NorrlandsOperan med trevliga tjejer. Senare ikväll ska jag hämta fina Ina på flyget - vilken perfekt första fredag på arbetshösten! Hoppas att ni har en bra dag! :)

2 kommentarer:

  1. Åh, det gillas skarpt det här!!
    Vi försöker komma på något gott att äta här hemma i lilla sjukstugan, kanske blir det Thai-hämtmat?!
    Ha en fantastisk fredag och helg =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej, Anton är ju och jobbar i samma hus som dig.. han ringde för ett tag sen och sa.. jag är och jobbar på samma kontor som din bloggkompis Sofia.. Men det är drygt att vara inne på ett kontor för jag ska riva ner en vägg men får inte leva om eller stöka ner...
    Haha, säg åt honom att inte stöka ner så mycket... hehe :P

    Ja nu är det inte länge kvar.. lite spännande att det kan ske när som helst!!
    Skönt med fredag! :)
    Kram

    SvaraRadera