15 september, 2011

Ledig helg!

Imorgon är det fredag och efter jobbet har jag en helt ledig helg att se fram emot. Så himla skönt! Tanken var egentligen att jag skulle åka till Linköping fredag-söndag på ett uppdrag som ledamot, men mötet blev inställt. Trots att det hade varit trevligt och lärorikt att åka iväg så är jag tacksam för att kunna mysa med familjen och greja lite här hemma den här helgen.

Vet ni, i morse styrketränade jag! :) Det blev ett riktigt effektivt gympass på ca 30 minuter tillsammans med Sofia och jag känner redan nu att jag kommer att ha världens träningsvärk i hela överkroppen imorgon. Efter passet powerwalkade jag till jobbet i ca 30 minuter så det blev ett bra träningspass. Yeah! Från och med nu blir det fokus och prioritering på träning, för jag vet att det kommer göra mig gott och förhoppningsvis ge mig mer energi på dagarna. Jag ska också försöka anpassa sömnen till mina tidiga morgnar lite bättre, så alldeles strax (när jag har budat klart på en Traderaauktion) ska jag gå och lägga mig efter en intensiv och trevlig dag! Natti!

Efter middagen blev Amanda och jag bjudna över till våra trevliga grannar Jens, Anette och Felicia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar