13 september, 2011

Kvällsmys


Två dagar i veckan hämtar jag Amanda lite senare (16.45) och innan vi har pratat med personalen om dagen, klätt på oss, packat ihop hennes saker och promenerat hem är klockan 17.15. Det blev därför en snabb middag innan vi badade och busade tillsammans och hade en mysig sagostund i soffan.

Jonas jobbar över även ikväll och jag tänkte göra ett litet ryck nu när lilla lintotten precis har somnat. Klockan 20 har jag nämligen bestämt mig för att tända massa ljus, krypa upp i soffan under en filt med en stor kopp te och läsa nya numret av mama som kom i brevlådan häromdagen. Vardagslyx!

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till bebisen i magen!! =)

    SvaraRadera
  2. Bra planerat där.. Här stängde jag just av tv´n och ska nu njuta av tystnaden och kanske spana in radhuset vi hittade på hemnet idag :)

    SvaraRadera
  3. Len: Tack!

    busfamiljen: Vad roligt att ni kollar på ett hus, hoppas att det blir ert! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Vardagslyx är verkligen inte fel! Hoppas att Amanda sov gott, så du fick en lugn och skön kväll där i soffan :)

    SvaraRadera