26 september, 2011

Inredningsplaner

God morgon måndag! Nu är det en ny vecka med nya möjligheter! Jag är fortfarande lite förkyld men känner mig peppad på att träna åtminstone två pass den här veckan. Om jag har möjlighet att ta bilen till jobbet någon dag ska jag passa på att flexa ut en timme mitt på dagen och kolla på lampor och annan välbehövlig inredning till vårt hus som känns mörkt om kvällarna.

På tal om inredning så ska vi inreda vårt extrarum till ett babyrum i höst och om det blir till en Tarzan eller en Jane (haha) återstår att se för alla er nyfikna där ute. Kul att ni är så många som har gissat! Jag lovar att berätta snaaart :) Så här inredde vi Amandas rum i vår lägenhet på Berghem och både spjälsängen och fåtöljen ska hennes syskon få ärva. Till Amandas rum ska vi köpa en större säng och ändra om lite så att det blir mysigt för henne att läsa böcker och leka. Det ska bli roligt att fixa ordning båda barnens rum så att de känns mysiga, för än så länge har vi inte satt upp varken tavlor, gardiner eller hyllor i Amandas rum.

3 kommentarer:

  1. Gillar taklampan! Inte Ikea va?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Kul att du gillar den! Amanda har den i sitt nuvarande rum också, det blir ett jättefint sken från den. Lampan kommer från Mio och heter Swing.

    SvaraRadera
  3. Amanda hade så himla fint rum på Berghem!

    Din lyckost som får inreda två barnrum :) Jag längtar så himla mycket tills vi flyttar och Mika får eget rum. Men först måste vi flytta in innan jag börjar med det projektet :)

    SvaraRadera