20 september, 2011

Innebandy!

Imorgon (kl 19.00 på nya Gammlia Arena) är det seriepremiär i Superligan för både Umeå City och Dalen, det är med andra ord derby redan första matchen! Jag läste om matchen i tidningen idag och blev superladdad! Wiiehoo, det ska bli så roligt att gå på innebandy i vinter. Heja Umeå City och heja IKSU! Det är tur att jag är gravid eftersom jag annars skulle bli så himla sugen på att spela innebandy själv, men jag känner hur som helst inte att jag vill prioritera det just nu när Amanda är liten. Även denna säsong nöjer jag mig med att titta från läktaren och spela med Amanda i pauserna. :)

Lill-Amanda på innebandy med sina stora hörselskydd

SM-finalen i Globen 2010

Amanda på slutspelsinnebandy säsongen 2010/2011

3 kommentarer:

  1. Hur blev det med berättandet av könet på nya bebisen? Misstyckte Jonas? :)

    SvaraRadera
  2. Jag hejjar oxå fast hemifrån! Förmodligen hejjar vi inte på samma herrlag... :) Kul ändå att det är igång!

    SvaraRadera
  3. Vilken söt och fantastisk tjej du har!

    SvaraRadera