12 september, 2011

I love!


Just nu lyssnar jag på min brorsas band Mates Of Mine

Besöket hos barnmorskan gick bara bra och förutom att jag redan har gått upp typ 6 kg så såg allt finemang ut. Ja, alltså barnmorskan sa ingenting om min vikt men jag vägde mig bara för att kolla. Kanske borde jag tänka mig för lite framöver för att man äter för två stämmer ju inte, men att jag normalt sett alltid är hungrig och dessutom värsta sockerråttan hjälper ju inte direkt. Eller kan man utgå ifrån att min kropp VERKLIGEN behöver varm nyponsoppa och en halv påse mandelbiskvier vid 22.30-tiden? :)

Min pappa kommer och hämtar mig efter sitt jobb så nu väntar jag på honom i sällskap av min iPhone. Ingen väntan känns lång numera och jag har kommit fram till att jag verkligen älskar min fina telefon. Puss!

3 kommentarer:

  1. När ska man annars kunna äta vad man vill, när man vill, om inte när man är gravid?

    SvaraRadera
  2. Ha ha, Jo jag är helt övertygad om att du VERKLIGEN behöver trycka i dig en halv påse med mandelbiskvier halv elva på kvällen ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Lilith: Så kan man i och för sig tänka, men det kommer en tid efter graviditeten också så jag försöker vara lite klok. Annars skulle jag äta minst ett skrovmål per dag och gå upp 30-40 kg. :)

    busfamiljen: Ja, det är förmodligen så, haha. Kram!

    SvaraRadera