18 september, 2011

Hemmahelg

För första gången på jag vet inte hur länge har både jag och Jonas varit hemma både lördag och söndag. Vi har tvättat, klippt gräs och fixat med lite välbehövliga måsten här hemma. Idag har jag bland annat gjort klart Amandas garderob och det känns så himla skönt att få ordning och reda igen. :)


Jag har märkt upp alla Amandas förskolekläder och här är det några klänningar som står på tur


Vi älskar mjuka bomullsklänningar med långa ärmar, det är så himla skönt och fint!

Idag har jag även hunnit med en långpromenad i det vackra vädret och förutom träningsvärk i låren känns det bra i kroppen, till och med halsen känns bra! Jag är peppad på att träna i veckan så jag hoppas att jag håller mig frisk. Nu ska vi se filmen The American, så jag säger natti natti!

4 kommentarer:

  1. Alltid underbart med ledig helg o att man hinner få bort en del oxå. Själv har jag varit ledig en månad o börjar jobba igen på tisdag, inte har jag gjort mycket inte ;P Men men får ta någon helg framöver som ni! Måste bara berätta vad jag drömde här om natten.. Dagen innan premiären faktiskt, när jag även drömde att jag tappat min Iphone och skärmen var i tusen bitar :)

    Drömde att jag var hos er på fika o såg nya huset, det stora samtalsämnet som var... De nya vindkraftverken som ni försöker stoppa utanför er! Ha,ha de hade redan börjat o en stog jätte nära ert hus men den var okej enligt dig, var bak på slätten som du inte ville ha några! Ha,ha hur sjukt drömmer man inte?! Var ju ändå ett tag sedan du skrev om din strid :) Hoppas du vinner den som sagt! Kram från Schweiz

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart med en ledig helg ihop, här har undertecknad jobbat hela långa helgen, och bara längtat efter att få vara hemma med familjen & följa med ut på cykelorientering i stället :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina klänningar Amanda har. Vi har också varit hemma i helgen och fixat, så himla skönt!

    SvaraRadera
  4. Sofia Ahlehjelm20 sep. 2011 07:01:00

    Sophia: Haha, så himla sjukt att du drömde om det! Jag ska faktiskt skicka ett "vindkraftsmail" idag så det passade bra med en påminnelse om hur illa det kan bli. :) Kram!

    busfamiljen: Hoppas att ni också får en myshelg tillsammans snart ;)

    Anna Johannesson: Tack! :)

    SvaraRadera