17 september, 2011

Hemmadag

Efter 10 timmars sömn kände jag mig riktigt utvilad när jag vaknade, men tyvärr har jag haft ont i huvudet hela dagen och dessutom lite ont i halsen. Det var därför skönt att vara hemma och greja på i lagom takt så jag skippade både familjegympa med Sofia och Ebba, kalas hos Linda och fest hos Anna. Jag har nu laddat batterierna ordentligt och hoppas att jag vaknar frisk och kry imorgon! Hoppas att ni har haft en bra dag!


Amanda tjatade hela morgonen på att få åka till Alice och hoppa studsmatta så vi tog en cykeltur dit och hade tur eftersom det blev sista hoppningen för säsongen. :) Efter det glädjefylda hoppandet (vi måste nog köpa en studsmatta till Amanda nästa sommar) passade sötaste tjejerna på att leka bland alla höstlöv!

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara höstbilder!

    SvaraRadera
  2. Kom att tänka på din tavla som du har, keep calm and carry on...låter som ett motto jag behöver införa i detta hus, var har du köpt din??

    SvaraRadera
  3. Sofia Ahlehjelm20 sep. 2011 07:05:00

    Melanie: Tack! :)

    Pernilla: Jag har köpt den på www.petrifiedinpink.se och den finns i massa färger och storlekar. Min tror jag kostade runt 250 kr med frakt.

    SvaraRadera