14 september, 2011

Fina!

Jag skulle lägga över bilder från min lilla kamera till vår externa hårddisk ikväll, men fastnade efter att jag lagt över pappa och Kerstins fjällbilder eftersom kameran laddade ur. Nu orkar jag inte greja någonting mer så istället för att blogga bilder från vår vandring upp på Tavelsjöberget från i helgen visar jag istället denna tjusiga hund som var i fjällen i somras.

Pappa och Kerstins hund Fina som är så duktig och imponerande snäll mot Amanda

Idag hade Amanda en dålig dag på förskolan (i alla fall på förmiddagen) och även när vi kom hem var hon grinig och verkade trött. Men så fick hon mat i magen och blev sitt glada och vanliga jag igen, så jag tror att hon precis som mig har hög ämnesomsättning och är hungrig typ jämt. :) 

Vi åt en jättegod middag och hade supertrevligt sällskap av Anna och Stella. Jag fick åka med Anna från stan och så hämtade vi barnen samtidigt strax innan 16 och åkte direkt hem till oss för att laga mat, så vi hann umgås rätt länge trots att barnen går och lägger sig vid 19-tiden. Amanda sover och jag hoppas att dagens grinighet inte beror på att hon är på väg att bli sjuk. För säkerhets skull lade jag henne tidigt ikväll och själv väntar jag in maken under en filt här i soffan med veckans Idolavsnitt på TV4Play. Kram på er!

Ps. Jag lovade ju en liten tävling här på bloggen men har tyvärr inte fått någon slutlig bekräftelse från företaget ännu, så håll ut ni som väntar! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar