21 september, 2011

Babyvakt i modern stil

Jag köpte ett nytt headset till min telefon idag (Jonas valde ut det bästa och dyraste han kunde hitta till mig, nämligen ett a-JAYS Four) på Teknikmagasinet i MVG-gallerian och det kom väl till pass redan ikväll. Jag sövde nämligen Amanda i vagnen innan jag gick in på innebandymatchen och lämnade henne sovandes på Jonas kontor alldeles intill hallen (inlåst givetvis). Sedan ringde jag upp Jonas arbetstelefon och lät luren ligga en bit från vagnen. Då hörde jag alla ljud från rummet i mitt headset och kunde titta på matchen i lugn och ro, med en tillförlitlig babyvakt.



Amanda sov skönt hela matchen och missade hela 20 mål! Matchen var riktigt jämn under de två första perioderna och slutade till slut 8-12 till Dalens fördel. Det känns roligt att innebandysäsongen är igång! :)

2 kommentarer: