07 september, 2011

Äntligen!

Det är nu bestämt att IKEA kommer till Umeå inom de närmaste åren, som vi har väntat! Vi har just nu hela 25 mil till närmaste IKEA i Sundsvall och det har vi många gånger med glädje kört tur och retur på en dag för att shoppa. :)

Amanda på IKEA i Stockholm förra sommaren

Idag har vi fortsatt grått, blåsigt och trist väder. Det regnar och jag höll på att frysa ihjäl när jag för en stund sedan gick till ICA och handlade lunch med min kollega Ewa. Vi pratade passande nog om utlandsresor, haha. Jag längtar efter att tända massa ljus och krypa ner under en filt med en kopp te när jag kommer hem senare idag! Hoppas att ni får en fin dag trots höstrusket!

3 kommentarer:

  1. Grymt stort! :D Men på ett sätt har det varit liten grej att åka en heldag till IKEA och Sundsvall. En liten miniresa med största plånboken och listan :) Har jag haft IKEA nära i både Örebro och här i Schweiz, tar bort lite av det härliga med en IKEA resa... Men bara lite ;) IKEA är IKEA och kommer underlätta att ha det nära, wiihoo :) Hoppas ni mår bra och särskilt du! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Lyckans er som får IKEA så nära nu. Det blir bra med Umeå och närmare än vi har från Skellefteå till IKEA i Haparanda som är vårt närmaste ställe idag. Gissar att det kan bli lite fler gånger man besöker Umeå när det står klart.

    Kram till er alla

    SvaraRadera
  3. Jaa det ska bli sååå roligt :P

    SvaraRadera