08 september, 2011

Amandas förskolekollage

Nu är jag äntligen klar med Amandas kollage till förskolan så Jonas lämnade det till personalen imorse. Det tar minsann tid att pyssla och eftersom jag var bortrest nästan en vecka blev det inte färdigt förrän igår kväll. Jag fotade av sidorna men det blev rätt kass kvalitet på grund av dåligt ljus, men ni ser ju upplägget i alla fall.

Jag har gjort en sida med vår familj och hela släkten, en sida med närmaste släkten på min sida, en sida med närmaste släkten på Jonas sida och Amandas bästa kompisar samt en sida med sådant som Amanda gillar att göra. Vi satt och tittade på bilderna tillsammans med Amanda igår och hon pekade glatt och pratade massor. Hon kan säga allas namn mer eller mindre och den absoluta favoritbilden är den på Blöjbjörn i hjärtat. :)


Det blir roligt att spara dessa kollage tills Amanda blir större. Min tanke är att de kan sättas in i hennes scrapbookingalbum (som förmodligen aldrig kommer att bli klart) längre fram.


6 kommentarer:

  1. Oj vilket fint kollage du gjort! :)
    Det kommer Amanda med all säkerhet uppskatta massor att kunna kika i på förskolan!

    SvaraRadera
  2. Åh vilket fint kollage! Du är allt bra kreativ du :) Det kollage jag gjorde åt Mika när hon började på Matrisen var verkligen uppskattat. Men det är rätt tuktat trots skyddsplast. Nåja måste ändå göra ett nytt för hon har ju blivit lite större sen dess :)

    SvaraRadera
  3. Jessica Tjäderborn8 sep. 2011 20:11:00

    Kan du inte fota bebismagen och lägga ut varje vecka? Så mysigt och gulligt att följa eran andra graviditet!

    SvaraRadera
  4. sofia och astrid8 sep. 2011 21:12:00

    gud vad fint! astrids kollage pysslades ihop under en inskolningsdag och blev av den något simplare sorten - främst pga att vi inte hann fixa så många bilder men också pga bristande fantasi och kreativitet :) som tur var verkar kollaget uppskattas i alla fall! :)

    SvaraRadera
  5. Wow vilket kollage! Va du är duktig!

    SvaraRadera