13 augusti, 2011

Svar på kommentarer


Denna bild på mitt nyfärgade hår passade bra till detta inlägg eftersom jag pekar på mitt tröga huvud ;)

Jag har varit så himla dålig på att svara på kommentarer den senaste veckan, mestadels på grund av att jag inte har haft någon dator med Internet hemma...men också eftersom jag är seg. Sorry! Här kommer svar på några frågor i alla fall!

- Självklart kan jag dela med mig av receptet på fikonbrödet. Det kommer snart, jag ska baka inom kort har jag tänkt.

- Jag vet inte vad jag har för koder till bloggen (?), men man kan publicera bilder i BlogBooster som är ca 500 px breda på min blogg.

- Jag ska läsa på lite om barnen i Indien så att jag eventuellt kan skriva om det.

Om jag har missat något eller om ni har andra frågor till mig är det bara att fråga!

Kram!

1 kommentar:

  1. Härligt =) Då har jag ett recept att se fram emot!!

    SvaraRadera