25 augusti, 2011

Som en dans!

Jag är så himla stolt över vår bästa lilla tjej! Idag när jag kom för att hämta henne på förskolan möttes jag av den här gulliga ryggtavlan när hon satt och lekte med trolldeg inne med de andra barnen. Hon blev glad att se mig men när jag gick för att ta av mig skorna fortsatte hon bara att dega. Hon hade under de fyra timmar som jag varit borta lekt ute, ätit frukt, lekt inne, ätit lunch, tvättat sig och bytt blöja, sovit en timme, vaknat och sedan börjat dega - helt utan gråt och förtvivlan. Imponerande tycker jag, med tanke på att hon knappt känner förskolepersonalen efter tre korta dagars inskolning. Bra jobbat av vår duktiga inskolningsfröken och allra helst vår supertjej! Hurra hurra hurra!

Innan vi gick hem passade vi på att leka lite ute på gården

3 kommentarer:

  1. Härligt att det går så bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni slipper något bakslag och att det inte är nyhetens behag innan verkligheten kommer ikapp :)

    SvaraRadera
  3. Visst kan man slappna av som förälder om det går bra att lämna den lilla på förskolan?
    Ha en trevlig helg hela familjen.

    SvaraRadera