05 augusti, 2011

Nattamys efter kvällslöpning


Mamma och jag gav oss i väg på en sen löprunda ikväll. Jonas tränade innan så vi började först vid 22.30 och sprang 1,1 mil i ett behagligt tempo. Härligt! Jag har verkligen varit träningslat i sommar jämfört med vad jag brukar så nu är det upptrappning vad gäller sunda vanor. Kosten under semestern ska vi inte ens tala om, haha. Är det någon annan som känner igen sig?! :) Nu känns det i alla fall riktigt skönt att sitta nyduschad efter träningen och äta kvällsfika, så jag känner mig peppad!

2 kommentarer:

  1. Jodå, jag känner igen mig också men vad kan man mer begära när vädret har tagit all tid och kraft i anspråk. Det får bli nya friska tag efter all ledighet. Tids nog hinner vi vara innomhus och stöka.Hälsa familjen
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har också levt osunt hela semestern, nu är det måndag och nu vanor. Det går inte längre att äta godis och kakor varje dag!

    SvaraRadera