14 augusti, 2011

Filmkväll med eftertanke

Ikväll såg vi filmen The other woman som var bra, men väldigt sorglig. Som förälder är det värsta som kan hända att ens barn dör och jag reflekterade extra mycket kring min kärlek till Amanda ikväll. Jag är så otroligt tacksam och stolt över henne och tänker ofta på hur lycklig jag är som får dela alla fina känslor och upplevelser med min älskade Jonas. Livet är fantastiskt.


Mys i soffan med världens finaste lilla älskling tidigare ikväll


Lillsötan som somnade på Blöjbjörn, med min tandborste i handen

2 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen en förmån att få dela livet med våra små & stora!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja usch..ibland får man verkligen en känsla av hur livet är ömtåligt! Jag har blivit så rädd för döden och ser faror överallt efter jag fått barn..Jag är inte bara rädd för att mina barn ska ryckas ifrån mig men även att JAG ska försvinna så jag inte får se dem växa upp! =/ Man ska vara rädd om livet..och varandra!

    SvaraRadera