10 augusti, 2011

En dag på stan

Idag har vi haft det trevligt! När vi äntligen kom fram till Umeå åt vi lunch och sedan hann jag med ett klänningsinköp åt Amanda innan gullungarna somnade i sina vagnar. Mammorna njöt då av en skön promenad och glass i solskenet. :) När både Astrid och Amanda hade vaknat gick vi till en lekpark och busade.


Mamma och mina bröder var också på stan idag så efter lekstunden gick vi till Scandic Plaza och åt middag med dem. :) Nu har Jonas precis hämtat oss och tankat bilen så vi rullar hemåt, mätta och belåtna.

Amanda blåste på sina stora köttbullar innan hon kunde äta dem

2 kommentarer:

  1. Men så söt hon är lilltjejjen! Jag har nog faktiskt aldrig sett ett sötare barn.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag heter Josefine Jacobsson och jag och två vänner, Sara och Linnea, arbetade på ett barnhem i Indien under 2010. Under vår tid där uppdagades en verklighet av grov barnmisshandel, förtryck och förnedring av se nära 100 barnen som bor där. Trots våra rapporter och uppmaningar vänder de stora svenska bidragsorganisationerna andra kinden till. Vi är nu desperata och behöver hjälp. Genom att uppmärksamma allmänheten på fallet så hoppas vi att de svenska organisationerna kommer att tvingas till att ta sitt ansvar.
    Jag skulle därför vilja be om din hjälp att sprida vårt budskap om våra barn.

    Om du har några frågor så kan du skriva till oss på lotusbarnen@hotmail.com eller titta in på bloggen lotusbarnen.blogg.se .

    Det skulle betyda så mycket om du skulle vilja länka oss.

    Lycka till med allt!

    Kram

    Josefine

    SvaraRadera