12 juli, 2011

Kärleksyra

Här kommer några av mina bilder från lördagens vackra bröllop. Fina brudparet Malin och Joel hade tur med vädret så de kunde skina ikapp med solen större delen av dagen. Eftersom Joel och jag är barndomskompisar träffade jag många av mina gamla vänner från Täfteå och Sävar denna dag och det var riktigt roligt med en glädjefylld återträff! Tack för att vi fick vara med och fira kärleken tillsammans med er, Malin och Joel!

 Malin och Joel blir man och hustru i Nysätra kyrka

Det var en vacker vigselceremoni och alla var glada efteråt!

Min fina vän Stina är sambo med Joels (och min) kompis Linus, så hon var också på bröllopet. Jag och Jonas matchade varandra i ljusrosa och Jonas var stilig i fluga :)

Familjen Hedlund samlades för ett vackert familjeporträtt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar