12 juli, 2011

Dekorsten och grus i vår trädgård

Denna sommar är det fokus på gräsmattan och ett altanbygge på framsidan när det kommer det vad som ska göras utomhus, men nästa sommar ska vi roa oss med att måla huset vitt, rengöra taket och fixa i trädgården! Jag längtar efter att sätta lite personlig prägel på tomten och göra fint överallt. Vi har pratat om att göra grusrabatter med dekorsten runt huset samt på framsidan och här kommer några av de inspirationsbilder som jag har sparat (tyvärr har jag inte skrivit upp adressen så jag ber om ursäkt om jag stulit någons bild - men se det i sådana fall som en komplimang! :).


Så himla snyggt och praktiskt med dekorsten istället för matjord!

2 kommentarer:

  1. Ja så extremt jäkla snyggt men väldigt mycket dyrtare än matjord hehe :P

    SvaraRadera
  2. gud va snyggt!

    vilken fin blogg du har :) kram

    SvaraRadera