25 juli, 2011

1 mil cykling och våffellunch

God dag! Idag har jag och Amanda förenat nytta med nöje och tagit en cykeltur i snabbt tempo till Stella med familj. Det är 1 mil fram och tillbaka så jag fick mig lite välbehövlig motion medan vi samtidigt fick en trevlig stund med lek och prat. Vi var hungriga när vi kom hem för en stund sedan så nu har vi precis mumsat i oss våfflor med grädde och sylt tillsammans med pappa Jonas och min lillebror Johan! :)
Både Blöjbjörn och (nya favoriten) kaninen Kalle fick följa med på cykelturen

Det var fint väder men mycket motvind så jag fick kämpa i backarna, härligt!

3 kommentarer:

  1. Efter en mil på cykel, så har man helt klart förtjänat våfflor:)

    SvaraRadera
  2. Vet du, Postkodslotteriet stod på härom kvällen och jag tyckte väl jag kände igen killen som syntes i bild bakom din mormor. Misstänker att det kanske kan vara din bror som jag sett på någonbloggbild tidigare. Kunde liksom inte placera honom! Grattis till din mormor hur som helst! =)

    Gott med våfflor! Vi hade pannkakspremiär för Philips del igår och det var en hit! Testade pannkakor förra sommaren men då tyckte han mest han blev kladdig om händerna!

    Kraam på er!

    SvaraRadera
  3. mm vad gott med våfflor, blev ju sugen nu ;-) kram kram

    SvaraRadera